Skip to Main Content »

FAQ

LEVERINGEN

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Uw bestelling wordt in het algemeen binnen 2-3 werdagen verstuurd. Indien het product besteld moet worden kan de levering langer in beslag nemen. U kunt in dit geval altijd contact opnemen om een indicatie van uw levering te krijgen.

Met welke dienst wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij maken afhankelijk van het product gebruik van diverse pakketdiensten.

Leveren jullie ook buiten Nederland en België?

Wij richten ons voornamlijk op de Nederlandse en Belgische markt. Uiteraard is het moglijk om buiten de Benelux te leveren. Neem a.u.b. contact op voor de mogelijkheden. 


BESTELLINGEN

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren. Het is uiteraard van belang om dit zo snel mogelijk kenbaar te maken. Als het product speciaal voor u is besteld en reeds is verzonden, zijn de extra kosten die hieruit voortvloeien altijd voor de consument. 

 

RETOUREN

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Als het een voorraad product betreft is het mogelijk om uw bestelling binnen 7- dagen te retourneren. Het product dient in de originele verpakking te zitten en mag niet gebruikt zijn. Indien het product speciaal voor u is besteld zullen de voorwaarden van de leverancier of producent van kracht zijn. De extra transportkosten die uit de retourzending onstaan zijn altijd voor de consument.

Wat als mijn goederen beschadigd of incompleet zijn?

Het is belangrijk dat u uw goederen bij ontvangst meteen controleert. Bij constatering van schade dient u AutoAccessori meteen op de hoogte te stellen. Uw goederen worden dan zonder extra kosten retourgenomen en/of vervangen.

 

Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.